KinderBoetiek Piccolini

KINDERBOETIEK

PICCOLINI

CORONA-CRISIS - COVID-19  UPDATE 18/11/2020

Liefste klanten,


Gezien de huidige maatregelen rond het coronavirus, zijn ook wij - Kinderboetiek Piccolini - genoodzaakt onze deuren voorlopig te sluiten.


Ondanks onze inspanningen gedurende de afgelopen weken en maanden, is het dus niet langer mogelijk om een bezoekje te brengen aan de winkel. Natuurlijk hopen wij, zoals ieder onder ons, dat we jullie snel weer mogen ontvangen. De uitstap met de kindjes naar onze winkel, ter plaatse de kleren passen en even bijpraten met Nadine... We kijken er hoopvol naar uit!


In tussentijd blijven we hoopvol en positief over de toekomst.


Daarom hebben we de handen uit de mouwen gestoken om een (tijdelijke) webshop te lanceren,waarop je je favoriete kledingstukken voortaan ook online kan bestellen.

Om gemakkelijk de gepaste kleding te vinden, kan je filteren op categorie (combinatie van geslacht en leeftijd) Zo krijg je enkel de stuks te zien die binnen je interessegebied liggen.
Voorlopig hebben we ervoor gekozen om maar een beperkte greep uit ons assortiment online te zetten. Moest je dus nog op zoek zijn naar iets specifiek, mag je nog steeds per mail of telefoon contact met ons opnemen. We helpen je dan graag verder!


Groetjes en tot snel,

Nadine





ONLINE BESTELLEN


Q.      Welke bezorgmogelijkheden worden er aangeboden, indien ik online een aankoop doe?


Wanneer je online een bestelling plaatst, kan je kiezen om deze af te halen in de winkel of deze te laten bezorgen aan huis.


Als je kiest voor afhaling in de winkel, zullen wij contact opnemen met jou - per telefoon of mail - om een afspraak vast te leggen. Je kan dus niet zomaar langskomen tijdens de reguliere openingsuren, gezien de huidige maatregelen.


Als je kiest voor bezorging aan huis, wordt het pakketje klaargemaakt en opgestuurd zodra we jouw betaling hebben ontvangen. Nadat je je bestelling hebt geplaatst, krijg je een bevestigingsmail wanneer je betaling ontvangen is en een bevestigingsmail wanneer je bestelling onderweg is.


Q.      Kan ik mijn bestelling retour zenden?


Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tjid om je pakketje terug te bezorgen aan Kinderboetik Piccolini. Je staat hierbij zelf in voor de retourzending en de daaraan verbonden kosten. De kleren mogen wel enkel gepast geweest zijn, en dus niet gebruikt of beschadigd. (Geen vlekken, scheuren,...) en moeten nog voorzien zijn van hun originele etiket, dit om misbruik te voorkomen.


Wanneer je een retour wenst te melden, doe je dat via piccolini1@gmail.com. Vergeet zeker niet je ordernummer toe te voegen in je mail.


Q.      Hoe kan ik betalen bij Kinderboetik Piccolini als ik online bestel?


Wanneer je online bestelt bij ons, dien je de bestelling per overschrijving te betalen.


Betalen met overschrijving

Tijdens je bestelproces, krijg je van ons het rekeningnummer en de verdere details in verband met de overschrijving. Zodra je betaling ontvangen werd, gaan we voor jou aan de slag! En dan houden we je zeker op de hoogte!


Copyright © 2020, All Rights Reserved